Pages

Monday, May 31, 2010

Halfway to 2011

Hari ni dah 31 Mei 2010, esok dah 1 Jun 2010. Dah setengah tahun rupanya 2010 berlalu, tapi aku rasa 2 bulan kebelakangan ni macam duduk dalam gua. Tak online ym, buka email pun sekali-sekala, sms member apatah lagi. huhu.. Sadis aje ehh..

Kerja aku teramatlah melambak. Time ni lah banyak pula aku nak kena masuk site, meeting sana sini. Bulan 5 ni memang teramatlah padat. Ni belum kira yang bab-bab paperwork lagi, hoohaiii.... Pening..

So apakah pencapaian aku selama setengah tahun ni?

Kalau nak ukur tahap kekayaan? Tak kaya juga. Relationship? Belum jumpa mana-mana lelaki yang rasa macam magnet pun. Huu... Sebenarnya aku tak terasa pun yang 2010 dah separuh jalan. Kerjaya? masih di tempat lama, belum ada hati nak tukar tempat lain. Berangan nak update blog selalu tapi tak ter-buat juga.

Apa pencapaian you all?

Jawab sendiri ahh.....

1 comment:

~*irjune*~ said...

hmmm....separuh 2010 berlalu tanpa ada apa2 kesan kejayaan...sempat ke nak buru lagi dalam masa 6 bulan?