Pages

Friday, July 23, 2010

Info Hari Ini..Huahua..Baca Tau..

Hari ni 1st day period, fuhh sebab pe-ot aku datang lambat, maka sakitlah jadinya. Tak pasal-pasal kul 6.30 aku dah balik keje. Balik rumah tengok semua bantal apa segala kat atas karpet lagi la menambah tensen. Ehh..aku tak kena mood swing pulak ehh? Haha..bagus-bagus.. Ehh ada kot, tapi aku da khusyuk dengan kerja aku, sampai tak perasan.

Tangan aku gatal nak cari info pasal evening primerose oil aka EPO.

Ni dia yang aku dapat...

(google image courtesy)
ni la bunga evening prime rose. lawa ehh..
korang perasan tak, ada satu jenis pokok kat tepi jalan yang kalau pagi-pagi dia kembang kaler kuning, penuh sepokok.

(google image courtesy)

aku ada sebotol lagi, dah lama tak makan


Punyalah lama aku nak meng'upload' gambar 2 biji nih. Ok, EPO ini memang bagus untuk kaum perempuan. Jadi amalkan lah sebagai supplement harian.Tapi aku ni kurang disiplin, botol  pertama rajin aje makan, botol kedua, dah buat-buat lupa makan. Hehehhh...Nak lagi info, korang cari sendiri lahh..

Merapu aje ehh..



No comments: