Pages

Monday, August 16, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan

Harap-harap belum basi lagi. Dah seminggu aku kepam ini dalam kepala. Tahun ni memang masuk rekod sebab aku tak balik kampung untuk menyambut 1 Ramadhan. Sebab kereta tak siap lagi. Aduhaii..sedihnya rasa. Seingatnya masa aku kerja KL pun aku balik untuk puasa pertama. Gagah betul ye..Huahuahua.

Memandangkan aku tak balik, jadi aku join housemate aku balik rumah makcik dia. Adalah feeling macam rumah sendiri. Yang best kucing dia. Comel teramat, tetiba teringat kat Tina. Hari yang sama juga aku merayap ke SSF. Best juga, ala-ala English. Kalau duit terlebih banyak, boleh la beli perabot-perabot kat sana. Simpan impian beb!!

Ohh ya, Johor ambil cuti 1 Ramadhan. Sebab tu aku gagah balik ke rumah.
Ok lah, selamat berpuasa, berbuka berpada-pada, dan jangan membazir.

Budak ini jakun tengok jam..
Aku suka kotak yang kat atas nun..

Comel kan, tapi muka dia macam kena paksa. Muka aku pulak macam orang tido 12 jam.

 

No comments: