Pages

Wednesday, October 20, 2010

Apa La Dia Ni

Baru terbuka hati nak baca buku ni. Aku sendiri dah lupa bila beli, ingat tahun lepas, rupanya dah nak genap 2 tahun. Punyalah lama kepam. Tapi macam dah baca sikit, ada bekas kene lipat. Tak cukup persediaan mental agaknya. Sebab tu aku tak baca lagi kot. Ke aku malas? Haha..sendiri jawab la.

Malam ni bermalas-malas aje. Berjaya juga balik melenggang, tak bawa kerja ke rumah. Hindustan pun malas nak tengok. Cerita lama, zaman Rani Mukherjee mekap tebal-tebal. Jadinya malam ni aku buka hati dan minda untuk baca buku. Kalau nak dikira, banyak juga aku beli buku tapi tak baca lagi. Apa sebabnya ye? Gedik nak beli, perap berbulan-bulan.

Ada juga orang macam tu eh? Aku la tu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

~*irjune*~ said...

ade je macam tu...kasut aku lama beli baru sekali pakai. heheheh

Rafeah Sapari said...

hmm tu la. kasut kuning aku tu sampai sekarang elok je dalam kotak. tak terusik pun.