Pages

Thursday, May 26, 2011

IBM Appreciation Dinner

Semalam, housemate saya Kak Ros kol, Kak Ita ajak dinner di Thistle. Mula-mula ingat makan buffet ke apa. Rupa-rupanya IBM yang anjurkan. Punyalah internasional. Paling best saya register atas nama hotel tempat Kak Ros kerja. Lepas tu girl kat sebelah cakap muka saya macam familiar. Dia tanya saya, sebelum ni pernah kerja kat mana. Saya goreng je lah, cakap kerja merata. Tapi memang pun. Dah habis dinner tu, semua ambil gambar sesama. Walaupun tak ada kena mengena, belasah aje lah.

Menu paling menarik, fish lips soup. Sup bibir ikan ok. Habis semua ikan tak ada bibir. Ala-ala sharkfin soup. Tapi rasa dia ok aje. Overall, Mutiara taste better. But Thistle's Ballroom really nice.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: