Pages

Friday, June 17, 2011

Yeyy!!

And finally bos accepted my resignation.

Fuhh..lega. Susah hati ok selama ni. Nak tender tapi orang tak terima. Jadi sekarang saya ada lebih kurang sebulan setengah untuk siapkan kerja. Paling tak pun saya dapat siapkan 70%. Yang lebihnya nanti staf baru akan sambung. Mestilah kan.

Tiba-tiba je rasa campur-campur. Gembira ada sedih pun ada. Sebab lepas ni kat tempat baru entah macam mana keadaannya. Suasana kerja pun entah macam mana. Perangai staf lagi la tak tau. Tapi itulah cabaran saya. Berapa lama nak kerja sana pun saya tak plan lagi.

Dulu plan nak kerja kat RNS tiga tahun. Tahun ke-3 saya keluar. Tapi memang sedih woo. Maklumlah kerja pertama. Susah sikit nak lepaskan. Siap berangan nak masuk sana semula lepas tu. Lepas tu kat Esa. Plan hendak kerja dalam 2 tahun. Tapi tak kesampaian. Baru setengah tahun dah tergedik nak berhenti. Dengan Proteam pun saya rancang 3 tahun juga. Dan sekarang tahun ke-3. Sweet kan?

Kenapa saya suka 3 tahun eh? Entah lah. Memang dah tanam dalam kepala. Lepas ni boleh juga try buat 5 tahun ke apa
ke.

Ok kawan-kawan ada jawatan kosong di Proteam sekarang. Siapa berminat, hantar resume.

End of story.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: