Pages

Tuesday, October 4, 2011

PHD

Dah lama tak buat entri baru.

Sibuk. Ke buat-buat sibuk. Ke cari pasal menyibukkan diri. Saya rasa alasan saya yang ke-3 tu. Secara rasminya saya akan berada di Proteam pada hari Selasa, Khamis dan hari minggu (Sabtu/Ahad).

Petang tadi saya macam biasa datang ofis Proteam untuk buat kerja-kerja part time saya. Kebetulan pula masa tu ofis tengah sibuk susun drawing untuk tender. 15 set ok. Memang la banyak. Satu ofis tu dah bau ammonia. Best juga ramai sikit. X-bos saya pun ada juga. Bagi drawing bergulung-gulung untuk saya buat reference untuk job yang saya tengah buat ni. Saya dah la memang kurang minat kalau dapat drawing besar-besar ni, saiz A0 lagi.

Tapi hari ni extra special. Sebab hari ni entah apa mood datang melanda, dia belikan kitorang semua Pizza. Memang la amat dialu-alukan sebab semua memang tengah kelaparan. Thanks a lot!





2 comments:

syaz said...

x-boss amik ati tu..(dlm otak dia terpk kot2 u nk msuk blk kije kt proteam full time)..hahah

Rafeah Sapari said...

he said the door is always open. so I pun suka-suka hati masuk keluar. hahaha...