Pages

Wednesday, February 15, 2012

Cerita Tak Bertajuk

Ini angkara gatal mulut. Konon-konon nak tanya x-bos, dah dapat engineer baru ke belum. Padahal memang dah tau pun belum dapat engineer baru lagi.

X-bos saya dengan begitu santai sambil taip emel kat Iphone jawab "Belum dapat lagi. Kat sana (kompeni saya sekarang) tak ada orang yang nak berhenti kerja ke?".

Memula saya fikir macam ni, nak saya rekemen engineer yang kat KH Goh ke, mana ada orang, saya dengan Jerry je. Takkan la Jerry.

Lepas tu, eh cop, orang kat sana? Sayalahh!!

Leong dan Ms Loh dah ketawa-ketawa. X-bos dah senyum-senyum. Dan saya, dalam hati memang menyesal tanya.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

lia said...

akakkakakawawakakkaka...bile lg u nk bhnti keje!!!sapa suh btnyerkn..kan dh kena sbijik ngn org tua tuh!!!kikikiki