Pages

Sunday, March 10, 2013

Comel

Comel kan dia buat froth & koko macam ni. Nak tabur gula pun tak sampai hati.

Masa ni minum di Lavender Bistro. Pertama kali makan macaroon. Orang lain dah 60 kali makan agaknya. Pun comel juga & tak sampai hati nak gigit. Satu perisa strawberri, satu lagi perisa teh hijau. Dua dah cukup.

Hari ni ada taklimat ringkas mengenai perjalanan ke arah jurutera profesional ( dalam English : Route to profesional engineer). Saya ni baru aje la nak memantapkan diri. Banyak lagi nak kena belajar. Ilmu belum penuh di dada. Ada sangat banyak lagi perkara yang perlu dicapai sebelum menjadi jurutera profesional.

Paling menarik ialah speaker taklimat ini ialah x-bos saya sendiri. Jadi saya datang sebab dia jadi speaker atau saya nak dengar taklimat tu. Jawapannya dua-dua. Sebab selama ni tak pernah dengar dia bagi taklimat. Kalau bebelan kerja, tu biasa dengar. Rasa macam kelakar pun ada juga. Apa-apa pun banyak info bagus yang saya dapat hari ni.

Sekian untuk hari ni. Jumpa lain kali.

Rafeah Sapari

No comments: