Pages

Monday, March 29, 2010

Apa Aku Buat Minggu Lepas

Aku kat rumah mak sekarang. Biasalah hari minggu memang pot kat rumah mak. Dah tengah malam sekarang ni. Adik aku yang studi Uitm tengah layan dvd My Name Is Khan. Aku pun join tengok jugalah, dah round ke-2. Hehe.

Sekejap aje dah penghujung Mac. Kira ini last entri lah sebelum April datang. Ok apa aku buat sepanjang minggu lepas. Bangun tidur, pergi kerja, balik kerja, makan, tengok tv, masuk tidur. Dan rutin yang sama berulang-ulang. I'm such a boring person. Oh, last week aku tak masuk Giant. Ok, rekod baru. Selalu kaki aku gatal aje nak menjengah pasaraya Giant yang letak duduknya di hadapan pejabat aku. Ada aje benda aku nak beli, sayur la, ayam la.

Last week juga sempat shopping untuk diri sendiri. Krisis gaji aku dah berakhir. After 3 horrible weeks, finally we got our pay. I bought myself a Levi's sunglass to welcome 2009, so this year I buy a watch. Feels weird to have a piece of metal chunk at my wrist. Hehh...

Ok aku juga ada beli kasut warna kuning, dan tengok wayang Evolusi KL Drift 2. Boleh tahan juga. Sorilah kawan-kawan, tak masukkan pic kasut yang vogue tu, malas nak upload. hehhh..

Minggu depan cerita apa pula? Aku pun tak tahu. Ok lah nak tidur. Nite Nite!!

(Ps: I met c***u twice this week. O it sucksss!!..)

2 comments:

~*irjune*~ said...

beb...bulan 3 ni ko rajin update blog ek...

Rafeah Sapari said...

haha.. tah..dah datang idea nk mengarut. apa lagi, hentam tulis aje lah.