Pages

Thursday, April 1, 2010

April Fool

(google image)
sms Zaini : Ko dgr cite x lee tumbuk dgn poh.
sms Aku : Ko biar btol. mana tau. dia citer kt ko ke. ganas2
sms Zaini : April Fool
sms Aku : Ok. tp aku ske je tgk org tumbuk2. wahaha.

Dalam hati : Chess!! siot betul mamat ni. Pagi-pagi dah prakk aku. Ganggu konsentrasi aku nak makan nasi lemak Pak Atan aje.

Padahal aku dengan ofismate aku baru aje cerita-cerita pasal April Fool. Tak sangka aku pun jadi mangsa juga.

Ehh.. hari ini ada orang dapat gaji RM 11k lah. Boleh pau makan pizza. Ye! ye!

info:
Zaini - ofismate aku
lee - bos aku
poh - bos singapore branch

*******************************************************************************
Untuk Ijun, meh sini, aku tunjuk kau kasut warna kuning yang cantik tu. Tapi nampak kaki gebu aku macam kaki orang pregnant la pulak. huihh. Nak kene bagi slim kaki ni.



Apa macam, ok?

2 comments:

~*irjune*~ said...

kadang2 aku nampak kaki ko lagi obvious dr kasut kuning tu...ekekke...jgn mare beb

~*irjune*~ said...
This comment has been removed by the author.