Pages

Thursday, August 19, 2010

Spray Jangan Tak Spray !!

Ini adalah akibat daripada pembelian yang tidak dirancang oleh aku.

Konon-konon nak window shopping kat Metrojaya tapi akhirnya join sekali beli belah. Dengan perut kekenyangan lepas berbuka, nafsu membeli tetap ada. Orang kata kalau shopping waktu lapar memang tak elok, tapi waktu kenyang pun sama sahaja.

Sebenarnya bukan apa, terpesona tengok kecantikan cik pon yang tukang jual tu. Kulit halus mulus. Aku tak tau la apa yang dia lumur kat muka sampai gebu gebi. Hahaha.. boleh ekk..Masa dia tengah cakap-cakap tu aku pandang je muka dia. Memang cun. Ahahha..

Sebenarnya termalu jugak sebab tengah ketawakan member aku sebab dia order perfume 2 biji. Hmm tu lah makna sebenar "what comes around goes around".

Hari ini juga dengan hepinya telah membuat tempahan kuih raya. Tahun lepas pun beli dengan akak ni. Adalah rasa biskut buatan sendiri, takde la rasa kedai. Nak buat sendiri, memang mimpilah. Dan proses meng'order' biskut raya akan berlaku lagi sepanjang bulan ni. Macam banyak duit aje ehh..Sebab aku memang tergedik nak beli kuih rasa yang sedap-sedap.

Housemate punya- for her sisters

Ini saya punya!!

Ofismate aku beli shower gel. Yummyyy..

Dapat discount card . Yeyyy!!

Gambar lawa sikit sebab snap pakai hp Sony.
Selain daripada barangan di atas, aku beli mangkuk kuih 2 biji, mangkuk puding 1 set. Selesai.


1 comment:

~*irjune*~ said...

ambikkkkk....
shopping sakan tu siap mengorder kuih lagi...hehhehehe