Pages

Tuesday, October 5, 2010

Wedding Ili

Ini adalah wedding housemate aku yang kedua sejak aku berumah sewa ni. The first was my dear friend Sal, our housemate in back Mutiara Damansara. Minah ni la yang heret aku duduk KL. Hahaa..Aiseh, rindu pulak kat makcik tu.

Wedding housemate aku kali ni kat Batu Pahat je. Bagus juga dekat dengan kampung. Sebab aku bukan la orang yang rajin datang kenduri rumah orang jauh-jauh ni. Melainkan kenduri yang mak abah aku rasa nak datang dan aku kena jadi driver. Ada ke pemalas sampai macam tu eh..

Janji dengan kawan-kawan nak datang pukul 2. Pukul 10.30 pagi baru nak balik kampung. Pukul 2.30 barulah sampai ke tempat kenduri. Godeh-godeh parking jap, pas tu masuk la dewan. Masuk dewan terus konfius, nak makan dulu ke, nak salam pengantin dulu. Salam dulu lah..pas tu makan kenyang-kenyang. Lepas tu boleh balik.

To my dear roommate, selamat pengantin baru, wish u all the best with your new life. U punya wedding gift tunggu I gaji lah..haha..

Amik gambar dulu kat parking,
apasal budak Ard ni macam nak kiss aku pula..haha..wangi ehh..

Ini kek dia

Ini gambar pengantin.

No comments: