Pages

Monday, November 8, 2010

Seratus

Entri yang ke-100.

100 tau. Gembira hati, tak sangka boleh menaip entri sebanyak ini. Hari ini badan rasa macam nak demam. Siap tutup air-cond lagi, ofismate aku pun pelik aje apasal hari ini tak mau air-cond.

Kerja sangatlah banyak, tapi kerajinan membuatnya berada di tahap siput. Malam tadi berjaya juga stay-up siapkan drawing. Pagi-pagi lagi QS dah kejar-kejar aku minta drawing. Huhu, nasib baik aku siapkan malam tadi.  Tak adalah haru sangat hari ni. Kalau tak dapat hantar drawing, dapat surat cinta pula.

Ada lagi satu job Niosh ni, aku tak sempat buat, unfortunately tadi orang site bagitau diorang dah siap buat. Aku baru siap buat rough sketch aje, kalau ada masa terlebih memang dah lama aku buat. Serius tak ada masa. Pasrah ajelah. Hopefully it will be all right. Harap-harap juga ini last aku buat kerja untuk projek ini. Overburden sudahh..

Ok lah, nak sambung buat kerja.

Ohh Monday blues la hari ni, sebab tu la malas kot.

Bulan ni ulangtahun ke-2 aku kerja di sini. Boleh celebrate anniversary ni..

 

No comments: