Pages

Tuesday, April 12, 2011

Langsir Baru

Nampaknya inilah entri pembuka untuk April. Gila malas. Apasal ntah. Tiba-tiba aje macam tak sedar dah pertengahan April. Kerja dah semakin banyak. But then, good that I'm busy.

Hari Sabtu lepas kitorang beli langsir raya. Walaupun ada beberapa bulan lagi nak raya, tapi persediaan awal. Apa salahnya. Lagipun dapat control bajet. Kalau semua last minit, stress juga. Saya pun tumpang sekaki beli langsir untuk bilik rumah sewa sekali.

Oklah, belek punya belek, saya pilih warna maroon. Corak pun bole tahan menarik, tak ada bunga-bunga. Saya memang suka yang abstrak. Untuk menambahkan cantik lagi saya jahit riben untuk jadi penggantung langsir. Gila rajin. Jahit tangan ok. Hasilnya boleh tahan menarik juga. Take a look.

Langsir putih tu x-housemate saya punya. Sampai dah tak putih jadinya.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: