Pages

Friday, March 25, 2011

Mimpi

Dua malam yang lepas saya mimpi. Bukan mimpi jumpa bos ok. Mimpi kena gigit kerengga. Sampai naik bulu roma dan bengkak-bengkak tangan saya dibuatnya. Bila saya tersedar tidur, terus pegang tangan sendiri. Hehe..mimpi aje pun. Tapi macam real. Saya pun tak faham kenapa dalam mimpi tu saya boleh berdiri kat tepi pokok jambu sampai kena gigit kerengga. Konfius eh..macam pasrah aje dengan sang kerengga.


Paling best, pagi yang sama bila saya tengah siap-siap nak pergi ofis, ada semut pulak gigit. Gigit kat mana? Kat tempat rahsia. Tiba-tiba je ada seekor tu tengah jalan-jalan kat panty. Hampeh punya semut. Ada banyak tempat boleh jalan, panty saya juga kau nak. Panty saya ada bau bunga ye cik semut?


Iskk..maka hari itu, hari semut di alam mimpi dan realiti.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: