Pages

Friday, March 25, 2011

Kipasku Patah

Malam tadi tidur dengan ketidakselesaan. Golek sana, golek sini. Bilah kipas saya patah. Masa dia patah tu saya pun tak perasan bila. Yang saya perasan, waktu tengah makan tu, saya dengar bunyi macam benda jatuh. Saya ingat boys yang kat luar tu buat bising. Jadi buat tak tahu saja. Bila dah nak masuk bilik, macam ada satu bau pelik. Bau macam benda letrik panas. Masa tu baru saya perasan yang kipas saya masih 'on' tapi dia tak pusing. Rupa-rupanya 2 daripada 3 bilah kipas tu dah patah. Dia jadi stuck kt dalam tu so motor dia tak boleh pusing. Sebab tu jadi panas. Entah berapa jam saya pun tak pasti. Dah la memang panas tengah-tengah malam, tambah pula kipas rosak. Memang menambahkan stress.

Ohh sedihh..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

syaz said...

alaa siannyer...sib baik bilik x terbakar..isk3..