Pages

Friday, January 1, 2010

Dengan Bismillah....



akhirnya berjaya jugak memaksa jiwa dan raga dan menggatalkan tangan mencipta sebijik blog. asik keje godeh2 blog orang jer, last2 rasa cm nk buat satu jugak..tp bagus jugak memandangkan hari ni bermulanya tahun 2010.walaupun dah 17 jam berlalu..ala2 motivasi diri gitulahh..haha..tp blank la pulak pale nk merapu aper..
disebabkan ari ni jumaat yang mulia, maka aku dengan automatiknye jadik lembab dalam hal2 menyetel keje2 yang melambak kat opis yang haru nihh..sama waktu jugak ngan membe opis aku yg lain..sume wat keje merapu.
tahun baru ni..nk wish selamat tahun baru 2010 kt diri sendiri, kengkawan.semoga lebih baik dari tahun lepas. azam aku? dr ari tu dok pk, nak wat azam ape, azam tahun lepas pon hanya manis di mulut jer, tp kalo nk bawak ke depan azam thn lepas pon ok..huhu..tp nmpak sangat lahh mcm x de idea..
badan aku letih lg sebenarnye..sebab tu pale pon lembab jer nk wat ape2. tp mlm td bunga api meletup2 pon aku x amik pot..padahal boleh je tgk dari depan rumah aku..mentang2 umah atas bukit..hehe. lantak lah.. baring2 depan tv lg bes.. nak2 pulak ada citer devdas..ape lagi, layannn..sib baik membe kamcing aku tepon mlm2..bole ler ktorg celebrate new yr kt pakai tepon jer..utara selatan tuu..
dah lah.. nk godeh2 bende2 lain plak..
nnt smbung lagi


1 comment:

~*irjune*~ said...

hahhaha....nice intro...tapi label tu jgn la macam buat tajuk plak. kom kita berblog.