Pages

Saturday, January 23, 2010

Monday Blues..

Ahh... I hate monday!!

itu lahh yang selau bermain dlm diri aku bila menjelmanya hari isnin. it's suppose to be a good day to start the whole week, but it's the most tiring day. pagi2 pas cek in kt ofis, aku terus je gi ofis klien. di situ lah agenda hari isnin aku. mula2 site visit, pas tu ccm meeting last sekali site meeting. huhu..habis pulak dlm kul 1.00 lebih. perut pon da dangdut2 mintak nasik. tapi selalunye mkn di sponsor oleh kontraktor. hehe... pot makan mcm biasa lahh nasik beriani kat area2 tu jugak lahh..

Dalam kul 2.30 baru lahh jejak kaki semula kt ofis..hu..masa tu ofis aku dah macam pasar.kecoh.riuh. mmg beza yang amat time aku dtg pagi2. mmg takdir aku dpt opismate sume tahap suara ala2 speaker full volume..layan aje lahh.. kalo pagi sedap jer dengar alunan ayat2 suci yg ofismate aku pasang. maklumlahh sorang2 kt ofis. seram beb..

Waktu aku jejak kaki masuk ofis biasanya tenaga aku nk bekerja tinggal 25% jer..huhu. meeting yg panjang mmg letihh..aku rasa otak aku pon dah tumpul nk pikir bende2 kompleks..so wat keje lebih kurang aje lahh..nk tdo pon ok gak.hehe..selalunye aku akan return kol sape2 yang ada kol aku sepanjang ketiadaan aku di opis.

Jarum jam jejak angka 6 je aku terus angkat kaki..balik umah lehh baring2..so ari isnin aku berakhir mcm tu ajer..rasanya hari paling x produktif dalam hari2 bekerja aku..dalam kepala aku terus set, esok ari selasa aku nk buat keje a-z. jadi kiranya dalam hidup aku, hari selasa paling adalah hari aku paling rajin ahh..hehe..

Sekian saja lahh bebelan aku ni..entri ni ditulis kat ofis member aku..i'm supposed to do part time job here, unfortunately there's some problem with the software, so nothing much that i can do.

bye..




No comments: