Pages

Monday, July 19, 2010

Saturday Breakfast

Ini cerita Sabtu lepas, sebab tu tajuk dia Saturday breakfast.

Hujan lebat betul pagi tadi. Aku yang selalu tidur tak sedar diri pun boleh terjaga. Rasa macam bumbung rumah nak terbang aje. Pas tu boleh pulak bangun, matikan kipas, sambung tidur balik. Siap boleh mimpi rumah kena sambar petir, roti hi-5 aku berlobang sebab kena petir. Siap baleh cium bau hangit dia. Hehh..logik x?

Aku memang suka buat breakfast hari Sabtu pagi. So hari ni aku buat sandwich dengan daging burger. sekeping daging, belah 2, tomato dan roti. Telur haruslah ada juga. Senang dan sedap. Dijamin kenyang sampai tengahari.

Mesti dimakan bersama kopi 3 dalam 1.

Zoom beso sikit..

Nak bagitau korang hari ni naik teksi yang driver dia amatlah comel dan kiut. Ikut hati gatal, nak aje aku snap pic dia, mms kat kengkawan aku. Hahahahhh..

1 comment:

~*irjune*~ said...

bila nak buat sarapan kat aku. miss u la rafe....