Pages

Friday, April 16, 2010

1 Lucky Girl

Friday, 9.00 am, dalam perjalanan nak ke warung Pak Atan, nak beli breakfast dulu sebelum masuk ofis, BB aku nyanyi-nyanyi.

Hello?
Hello? Fie, kak noli ni, jap ehh...
Haa?
Rafeah, Jerrine here, would you like to join a seminar in Singapore tomorrow?
(uikk.. biar betul si Jerrine ni?)
Haa? Seminar? With whom?
(angin apa ni? tak pasal-pasal panggil aku, hee)
With Lia, you'll be her partner. It's suppose to be Erny, but she's MC. Full day seminar about finite elements. You coming?
Owhh..yes definitely.
(lepas tu tak tau apa aku cakap lagi. Dah tak ada dalam memori..)

Lepas je letak telefon, aku rasa aku sengih-sengih sambil jalan pegi warung Pak Atan. Hehe, siapa yang tak nak pergi, ada orang sponsor pegi seminar, walaupun ganti orang, ok lah tu. Sambil buka kunci ofis pun aku sengih-sengih lagi. Aikk macam tak percaya. Hai bertuah badan, dah berenti pun x-bos ajak join seminar. Aku lah tu..Hui Hui Hui...

Nota:
kak noli - membe keje kat kompeni lama
Jerrine - bini bos kompeni lama
Lia - engineer baru

***********************************************************
Hari ini perfume yang aku order online dah sampai. Sepatutnya sampai hari Isnin lepas, tapi apasal entah encik posmen tu kata tak ada orang kat ofis. Hairan jugak, padahal Isnin tu aku datang awal sebab ada meeting. Member aku pun sampai awal. Tak pe lah, asalkan tak hilang.

Nak bagi korang tengok perfume CK Eternity Women Summer Edition. Huii...100ml tu, boleh buat mandi.


Ni gambar jauh. Konon-konon nak ambil botol berdiri.

Ni dekat sikit, besar gabak botol dia




1 comment:

syaz said...

bertuah badan ea..hehe
almaklum laa..
bak kata ard, "skandal"..hehehe